Noen som kan hjelpe meg med TUV papirer til Zito Felger?

Anbefalte innlegg

Følgte ett sett Zito Zeus 19" felger med bilen når jeg kjøpte den. Noen Zito forhandlere som kan hjelpe meg med å skaffe tuv papirer på felgene for godkjenning hos vegvesenet.

Dekkene som står på felgene har størrelse 235/35-19 felgene har ET 35. Dvs. at det er 5mm for small innpress for at det godkjennes uten TUV/skrive det inn i vognkortet.

 

Felgene ser slik ut:

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=19465472

 

har sendt mail til Zito alloy wheels uten å få svar...

 

Mvh Kjetil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sendte mail til dem, så får vi sjå om det ordner seg;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ikke være akkurat de felgene. Kan bruke tuv papirer til andre felger med samme dimensjon og innpress.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da fikk jeg TUV papirene i dag morges. Noen som kan hjelpe meg med å henvise SVV til hvor det står at dekka/felga jeg har samkjører med bilmodellen min....?

 

Er komt så langt frem at bilmodellen min er en av dem som står under A6, S6 allroad. Er det KW skillet jeg skal se etter? ser ingen plass at det står noe om 1997 modeller, kun fra 98....

Audi 8,5x19 35 TUV papirer felger.pdf

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da fikk jeg TUV papirene i dag morges. Noen som kan hjelpe meg med å henvise SVV til hvor det står at dekka/felga jeg har samkjører med bilmodellen min....?

 

Er komt så langt frem at bilmodellen min er en av dem som står under A6, S6 allroad. Er det KW skillet jeg skal se etter? ser ingen plass at det står noe om 1997 modeller, kun fra 98....

 

Har akkurat det samme problemet selv, fått mangellapp på bilen min.

Men dette TUV papiret er ikke det for AEZ felger hvis jeg ser riktig?....eller er det sånn å forstå at en kan bruke dette på andre felger såfremt det er samme dimensjoner osv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja du kan bruke det så lenge så det er samme ET og bredde osv. gjort det selv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja du kan bruke det så lenge så det er samme ET og bredde osv. gjort det selv

 

Det løser mange problemer, takk, da låner jeg også dette dokumentet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gammel post men hvor fikk du tak i disse papirene? Jeg sku ha hatt til et45....;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gammel post men hvor fikk du tak i disse papirene? Jeg sku ha hatt til et45....;)

 

Mener jeg fikk de på mail av bilprodukter. Prøv å send mail til dem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg skjønte det til slutt så sendte en mail tidligere. Fikk papirer tilsendt ila 5minutter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.