#1 Skrevet Juli 10, 2012 Hei! Jeg har ett merkelig problem som jeg ikke helt klarer å konstantere hva kan være. Litt vanskelig å forklare. Men ta feks dette. jeg ligger i 60 km/t å bremser lett, da kjenner jeg en lett vibrasjon i pedalen, akkurat som at ABS slår inn. Hører samtidig VELDIG rask tikking fremme i motorrommet. Kan komme fra der ABS enheten sitter. Trykker jeg hardere på pedalen gir det seg til slutt å alt virker som normalt. Har vært Hos Arve Egeberg å tatt diagnose siden ABS lampa mi lyser. der fikk jeg opp at ABS sensor på venstre side foran og bak var deffekt. Kan det være disse som fororsaker dette? Aldri vært borti lignende før ved gåen sensor. Kan det være ABS enheten som synger på siste værset? Håper noen her kan hjelpe meg. har jeg vært noe utydelig eller noen har vært borti lignende problem? Bare kontakt meg så kan jeg evt prøve å forklare bedre. Takker i hvertfall for alle tilbakemeldinger da jeg straks skal ha bilen på eu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2012 Ingen som kan ha en ide om hva dette kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 11, 2012 Har hatt samme problem selv før - riktignok med Ford, men det var det sensoren som var defekt og årsaken til det du opplever med pedalen. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 11, 2012 Bare å få bytta da ) tusen takk ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...