Golf IV 4 Air Blade Spoiler - Meninger?

Anbefalte innlegg

Hei. Hadde tenkt å lakkere frontleppen på Golfen min idag, men etter at jeg fikk demontert hele støtfangeren så så jeg at frontleppen egentlig var veldig shabby og i dårlig stand.

 

Jeg bør nok kjøpe en ny frontleppe / spoiler, men sliter litt å finne noen billige en student har råd til å investere i!

 

Jeg fant en Air Blade frontleppe hos FK Autoparts, som jeg syntes så helt grei ut. Den ligger på 600 kr.

 

Er det noen som har noen forslag eller vet om noen billige frontspoilere eller lepper som ligger på samme pris?

 

Her er forøvrig et bilde av Air Blade spoileren http://www.fk-autoparts.no/filestore/JO1J0805900.jpg?size=800x600

 

Håper virkelig noen har noen gode ideer! : rolleyes

 

På forhånd takk, Vetle!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ringte og håpet på å kunne hente Air Blade spoilern idag, men den var selvfølgelig utsolgt fra produsent. Typisk! Kan hende jeg går for en ny orginal spoiler hos mokonomen. Koster 550 kroner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.