Anbefalte innlegg

Hei.

 

Noen som har erfaringer med 9,5x19" på Skoda Octavia stv?

Tenkte å ha dekk dim 235/35-19"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer jo an på innpress og høyde på bilen, men du sliter nok med det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter justerbart på den. Innpress er 45, kan jo space 5mm også.. Hadde vært utrolig kult om det gikk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan jeg nok garantere subbing. Vil stikke utafor med normale hjulvinkler. Er i hvertfall den erfaringa jeg har etter å ha prøvd relativt mange sett på min som hadde justerbart. 8,5 brede så blir det bra..Spacing er nok hvertfall uaktuelt, blir alt for langt ut da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får jeg nok prøve noe annet.. Går det med 8,5x19" et35da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville ikke valgt det, da må du nok regne med å modifisere litt i såfall. Er bla. en kant på bakskjermene som vill skjære i dekkene (overgang mellom fanger og skjerm). Må hvertfall ha 215/ 225 da..215 blir for lav loadindex ift vognkort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den kanten er skjært bort.. Hadde tenkt 255/35-19"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo muligens gå da, jeg prøvemonterte ett slik sett, men det var med 235 og det tok jeg ikke sjansen på.. Stamsaas vet helt sikkert. 255??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, skriver PM med han nå.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

255 er bare å glemme :D Jeg har skjært bort kanten bak, og har brettet kant foran + skjært vekk litt foran også. 8,5x19 ET45 med 215/35 foran og 9,5x19 ET48 med 225/35 går da veldig fint med ganske mye senk :) men det er ikke så mye å gå på, 8x19 med 235/35 subbet MYE så måtte skru opp 2cm for å kjøre vanlig. subbet innimellom da også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.