#1 Skrevet Juli 10, 2012 Hei! Trenger en resirk ganske fort! Biltema har sluttet å selge den: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2012 Hvor stor? Har 2stk liggende mener jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 13, 2012 Trodde dette var relativt standard . Er vel ca en tomme inn/ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 13, 2012 Trodde dette var relativt standard . Er vel ca en tomme inn/ut. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=241459 Der har du de to mine, hvis du kjører originalt oppsett så er disse to alt for store, da original er cirka en tommel tykk inn og ut. Den forge jeg har er vel cirka en tomme =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2012 Haha, den der blir for stor ja. Har fått tak i! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...