#1 Skrevet Juli 11, 2012 som topicen sier, ønsker å kjøpe ett sett av disse. mvh Jørn I. Vestad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2012 Sideskjørt du mener? Har montert Votex sine på min, så har originale S-line liggende om dt er av interesse.. Visst ikke kan eg anbefale ECS-Tuning.com hvor eg kjøpte mine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 12, 2012 S-line skjørt er like originale. Er bare nedre dør list som er bredere på s-line. Jeg kjøpte votex skjørtene på møller , tror de solgte de ut. Så spørs om de skaffes lenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 12, 2012 Sideskjørt du mener? Har montert Votex sine på min, så har originale S-line liggende om dt er av interesse.. Visst ikke kan eg anbefale ECS-Tuning.com hvor eg kjøpte mine Har S-line på min selv, men har sansen for Votex. Ja, liker utseende på bilen din Jon ECS-Tuning har statusen, back-ordered S-line skjørt er like originale. Er bare nedre dør list som er bredere på s-line. Jeg kjøpte votex skjørtene på møller , tror de solgte de ut. Så spørs om de skaffes lenger. Jeg har også hørt på møller, men det er som du sier, de kan ikke skaffe disse. Er ikke dette gamlebilen din Geir? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 12, 2012 Den til venstre er gamle min ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 12, 2012 Den til venstre er gamle min ja. Ja, for den til høyre er min :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...