Anbefalte innlegg

som topicen sier, ønsker å kjøpe ett sett av disse.

mvh Jørn I. Vestad

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sideskjørt du mener? Har montert Votex sine på min, så har originale S-line liggende om dt er av interesse.. Visst ikke kan eg anbefale ECS-Tuning.com hvor eg kjøpte mine :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

S-line skjørt er like originale. Er bare nedre dør list som er bredere på s-line.

Jeg kjøpte votex skjørtene på møller , tror de solgte de ut. Så spørs om de skaffes lenger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sideskjørt du mener? Har montert Votex sine på min, så har originale S-line liggende om dt er av interesse.. Visst ikke kan eg anbefale ECS-Tuning.com hvor eg kjøpte mine :)

Har S-line på min selv, men har sansen for Votex. Ja, liker utseende på bilen din Jon :) ECS-Tuning har statusen, back-ordered :(

S-line skjørt er like originale. Er bare nedre dør list som er bredere på s-line.

Jeg kjøpte votex skjørtene på møller , tror de solgte de ut. Så spørs om de skaffes lenger.

Jeg har også hørt på møller, men det er som du sier, de kan ikke skaffe disse.

Er ikke dette gamlebilen din Geir? :)

IMG_0600.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den til venstre er gamle min ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den til venstre er gamle min ja.

Ja, for den til høyre er min :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.