#1 Skrevet Juli 11, 2012 Har bestilt meg et BSR-Optiflow kit til min A4 B6 1,8T. Har automatkasse! Bør jeg bytte resirk samtidig? Til evt hvilken type/modell? Vet noen foreslår Forge.. Men åssen modell? Kommer lmm til å ryke med dette kittet? Hvordan er det ned renhold/ olje det inn? Erfaringer? Noen som vet hvordan dettet kittet og ny resirk blir med tanke på automatkassa? På forhånd takk Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2012 Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 12, 2012 Ingen? ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 12, 2012 Du trenger ikke ny resirk, men siden den orginale er av plast er det vell greit å få den oppgradert til en i alu uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 12, 2012 trenger det ikke nei, men greit og bytte til en i alu. biltema har forge kopi. og den fungerer like bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 12, 2012 Som sagt; Må ikke bytte, men like så greit å gjøre det før den originale ryker. Biltema sin fungerer fungerer bra (om du setter inn stempelet i litt fett først). Bruker den selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 12, 2012 Takk for svar. Hvis jeg skal bytte tror jeg det blir til Forge. Hvor burde man handle? og hvilken modell ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 12, 2012 Forge 007 er vell den mest brukte, har denne selv. Funker meget godt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 12, 2012 Hvem selger dette til en rimelig penge? Lurer på hvordan det der blir på automatkassa ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 24, 2012 Da var dette montert på For de som lurer er det nok lyd for en orginal 150hk Jeg kommer i allefall til å droppe forge resirk med det første, bare på grunn av lyden. blir litt overkill for min del som har orginal motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...