Golf V Pop Hatch Kit byttes bort

Anbefalte innlegg

Har Pop Hatch Kit (Bagasjeromsåpner styrt av fjernkontroll) for Golf 5, som ønskes byttet i std delene som erstattes med kitet.

Settet er dette: http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Golf_V--2.0T/Search/Pop/ES1895197/

Dette består av originale VAG deler. I tilegg så må denne funksjonen legges inn ved hjelp av VAG-Com, men dette kan jeg være behjelpelig med.

Den ene "støtputa" er defekt, men denne kan kjøpes ny hos møller for under 100-lappen (1K8 827 761D)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er interessert i dette :)

Men forstår jeg riktig hvis du vil bytte dette mot det som sitter på min bil, eller nytt fra Møller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er interessert i dette :)

Men forstår jeg riktig hvis du vil bytte dette mot det som sitter på min bil, eller nytt fra Møller?

Så lenge det som sitter på din bil er i orden så er det godt nok det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge det som sitter på din bil er i orden så er det godt nok det.

Det funker hvertfall :)

Hvorfor vil du bytte da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det funker hvertfall :)

Hvorfor vil du bytte da?

Bakdelen er at ved aktivering av funksjonen så mister en muligheten med å åpne bakluka med emblemet.

Må benytte fjernkontroll eller innvendig åpneknapp. Siden jeg ikke har innvendig knapp så må jeg stoppe bilen for at fjernkontroll skal kunne åpne luka... Så derfor har jeg deaktivert funksjonen, og da er det bare unødvendig med kitet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.