Skifte av bremse bomba på audi s2 Avant

Anbefalte innlegg

Har akkurat skifta bremse "bomba" på min s2 nå.

Men det berømte orange lyset med et utropstegn (!) kommer fortsatt opp i dasjbordet.

Er det noen plass det skal luftes eller noe?

Alt er tett og jeg har fylt opp med servo olje og tørnet rattet fram og tilbake osv.

Nå skal det sies at bomba jeg monterte var en brukt kjøpt på ebay:rolleye:

Er det andre ting som får opp dette jæ... lyset?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal clutchen luftes i samme slengen når man holder på med dette?

jeg har skiftet alle delene i bremsesystemet på RS2'n, men det hender av og til fortsatt at det røde (!) kommer opp rett etter start, forsvinner etter 10 sek.: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal clutchen luftes i samme slengen når man holder på med dette?

Kun hvis man tror det har kommet luft i væskebeholderen / væskebeholderen har gått tom og man har klart å trykke inn feil pedal o.l.

Ellers er jo væskebeholderen det eneste clutch- og bremsesystemet har felles :)

Andreas: hvis du er i tvil, luft en runde til og se om det hjelper.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har blitt bedre med det (!) lyset nå,lyser ikke under kjøring men bare under hard nedbremsing. Hva tyder dette på,noe med abs?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei har hatt det samme problemet jeg å bytta bomba å lyset kom tilbake. Byttet servo pumpe å da ble det bra. Var vist forlite trykk i den gamle.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, får prøve det. Synes den er litt rar på styringen og så kan være noe i dette,takk;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.