#1 Skrevet Juli 11, 2012 (endret) Ønsker å kjøpe diverse karosseri deler. Fargen jeg er ute etter Zyclam rød (burgunder rød farge) Send PM eller ikke-medlemmer send melding eller ring: 93222971 - Passasjer dør, bakdør og forskjerm passasjer siden i Zyclam burgunder rød farge om noen har (Se bilde) - Sportsstol førerside mørk stoff med setevarmer (Se bilde) Se bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 13, 2012 Jeg har ferdig grunna dører fra den bilen du kjøpte dørtrekkene av. De i den lekre blå vet du om du ikke får tak i rett farge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2012 Stemmer det.hehe.de må lakkeres fort ombjrg ikke får tak i samme farge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2012 De er ihvertfall skrudd av bilen og står lagret i påvente av nye eier eller ny bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 17, 2012 Opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 17, 2012 jeg har en cab fanger,sort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 6, 2012 opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 6, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=36299132 Er det denne fargen du mener? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 6, 2012 Jeg har venstre lykteglass:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 6, 2012 Stemmer det Er den fargen jeg er ute etter. Dør, bakdør + skjerm passasjersiden http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=36299132 Er det denne fargen du mener? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 13, 2012 opp.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 22, 2012 Opp.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 22, 2012 Har en vinge bak til sedan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 22, 2012 Har komplett svart interiør med "quattro" i setene, har vinge også. Ring eller sms 92011444 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 28, 2012 opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 20, 2012 Opp.Trenger lykteglass til S2 frontlykt passasjer siden asap...send pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 20, 2012 Sånn til info så du ikke bomkjøper: Coupe samt cab bak-fanger passer ikke på B4 Sedan. B4 avant passer dog. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 21, 2012 Takk for oppklaringen. Forandret teksten litt. Men S2 avant bakfanger passer med andre ord også da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 5, 2012 opp.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 12, 2012 Jeg har tilleggs instrumenter. Kom med et bud:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 15, 2012 (endret) Hei, takk men leter ikke etter det lengre Ønsker kun Passasjer dør i Zyclam rød. og kanskje en lik førerstol uten hull om noen har dette også!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...