#1 Skrevet April 24, 2005 Hallo Tenkte å legge på solfilm, men veit ikke mange prosent jeg skal ta..ble anbefalt 35/45%...noen som kan hjelpe meg, eller noen som har bilder å vise frem kanksje..?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2005 Søk på solfim... Se på innlegg startet av Anders kaspersen..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2005 Jeg har i grunn akkurat samme bilen, og har vært hos DekorCut og sotet mine ruter! Skal få lagt ut bilder om ikke lenge!! Pen bil du har der!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2005 Her er bilder av Touranen min med 35% soting på sideruter foran og frontrute, og 5% på sideruter bak og bakrute!! Ser litt mørkt ut med 35% på denne bilen, men der er pga frontruta er sota. Visst du skal sote hele bilen ville jeg brukt 35% på den visst jeg hadde vært deg... Det hadde blitt meget pent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 4, 2005 Hvis du skal sote hele bilen bør du være klar over at det ikke er lov med sota ruter foran b-stolpen, dersom det ikke ble levert slik originalt. Tror man skal være god til å krangle for å få det godkjent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 4, 2005 Her er bilder av Touranen min med 35% soting på sideruter foran og frontrute, og 5% på sideruter bak og bakrute!! Ser litt mørkt ut med 35% på denne bilen, men der er pga frontruta er sota. Visst du skal sote hele bilen ville jeg brukt 35% på den visst jeg hadde vært deg... Det hadde blitt meget pent! Hvem er det som har gjort jobben på din bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 4, 2005 Hvem er det som har gjort jobben på din bil? "SOLSKJERMING & REKLAME" på Forus... Meget bra utført! Ikke ett eneste støvfnugg i fontruta en gang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 4, 2005 Sota frontrute..? Åssen er det å kjøre med i mørket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 4, 2005 Her er bilder av Touranen min med 35% soting på sideruter foran og frontrute, og 5% på sideruter bak og bakrute!! Ser litt mørkt ut med 35% på denne bilen, men der er pga frontruta er sota. Visst du skal sote hele bilen ville jeg brukt 35% på den visst jeg hadde vært deg... Det hadde blitt meget pent! Bilen din ser vanvittig bra ut, men jeg personlig tror nok den hadde blitt ennå mer gjennomført med lik film hele veien (foruten frontruta). Blir for mye varebilpreg ved å sjonglere med % på filmen på siderutene. Jeg hadde heller valgt en lysere folie på alle rutene, fremfor film som nesten ikke er til å se igjennom på noen utvalgte. Du får en mye bedre helhet hvis du skjønner, prikken over i`en. Kristian. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 4, 2005 Bilen din ser vanvittig bra ut, men jeg personlig tror nok den hadde blitt ennå mer gjennomført med lik film hele veien (foruten frontruta). Blir for mye varebilpreg ved å sjonglere med % på filmen på siderutene. Jeg hadde heller valgt en lysere folie på alle rutene, fremfor film som nesten ikke er til å se igjennom på noen utvalgte. Du får en mye bedre helhet hvis du skjønner, prikken over i`en. Kristian. Sant nok, men nå ER dette en varebil... hehe... Grunnen til at jeg har helt mørke ruter bak er at jeg har en hund baki der, som ikke er så glad i varme.. Når du sitter inni bilen og ser ut, så ser du ikke at siderutene å fronruta er sotet! Det vises kun fra utsiden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 5, 2005 Sant nok, men nå ER dette en varebil... hehe... Grunnen til at jeg har helt mørke ruter bak er at jeg har en hund baki der, som ikke er så glad i varme.. Når du sitter inni bilen og ser ut, så ser du ikke at siderutene å fronruta er sotet! Det vises kun fra utsiden... Skjønner deg veldig godt. Og bilen er jo en varebil som du sier, da bør den vel se ut som en også....hehe..... Du får frem et veldig viktig poeng etter mitt syn. Nemlig at behovet og nytten av solfilmen kan være forskjellige for mange. Noen filmer mest pga utseende, mens andre også kan ha ekstra nytte av det i form av hensyn til dyr osv.. Snasen hund du har forresten. Kristian. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...