#1 Skrevet Juli 11, 2012 hei. kjørte rett inn i en stor vanndam her igår hjem fra jobb, og 2sec etter det så begynte motor å fuske, og mistet veldig mye av kreftene i motor. bestemte å bare fortsette hjemover og ta det idag siden det blei en veldig lang arbeidsdag igår. første reaksjon var fordeler siden det har skjedd før (noen lærer aldri: gråter : ) spurte Jo-Are her på forumet om det, og han mente det samme. fuktighet i fordeler. så ta den ut og bare tørk den. men viste seg at på denne motoren ligger jo den under insuget. så da sjekket jeg bare tennplugga og kablene, og sylinder 2 var helt våt. tørket den men den går enda på 3 sylindere. kan hende noen trur det er noe annet, så er bare å slenge ut, men leter også litt etter tips om hvordan jeg kan tørke fordeleren uten å ta av insuget. evt en cupe-varmer under? eneste forslaget jeg har fått så langt er "bare la motor gå og bli god og varm, så fikser den det selv! ", men er litt skeptisk å la den gå en stund på 3 sylindere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...