#1 Skrevet Juli 11, 2012 (endret) Prøvekjørte en Audi a6 2.7 tdi quattro i dag. Så merket jeg en klunke lyd bak når jeg gikk av gassen. Lyden er kun tilstede når den trille uten noen motstand eller gass. virker nesten som at det kan komme fra en driv knute eller noe. Er det noe kjent problemer på disse bak der. Evnt om det er noen som har vært borti dette før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2012 Prøvekjørte en Audi a6 2.7 tdi quattro i dag. Så merket jeg en klunke lyd bak når jeg gikk av gassen. Lyden er kun tilstede når den trille uten noen motstand eller gass. virker nesten som at det kan komme fra en driv knute eller noe. Er det noe kjent problemer på disse bak der. Evnt om det er noen som har vært borti dette før? Mener å ha lest at en her på forumet fikk byttet noen stag eller foringer i bakstillingen, så Møller eller NAF bør vel finne ut av denne ved en tilstandskontroll. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 11, 2012 Det er svigerinna mi sin bil. Så hun lurte på om jeg kansje kunne høre hva det er. Skal ta en liten kikk under den nå etterpå. Se om jeg kan lokalisere lyden. Blir vell sendt inn på møller. Spørs bare hvor lang vente tid det er for og få time nå i ferien. Tenkte og finne ut hvor alvorlig det kan være. Siden de skal reise på bilferie i helga. Og da kan få sjekket den på en annen møller verksted i Sverige eller noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 11, 2012 Da var problemet funnet og fikset! Ett hjul bak som ikke var strammet til skikkelig etter ett hjul skift for ettpar dager siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 12, 2012 Jaja, greit å finne ut det før det evt. kunne gått galt da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...