#1 Skrevet Juli 11, 2012 (endret) Audi s2 fanger ønskes kjøpt, helt så fin som mulig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2012 ingen som har? trenger ikke å være kjempe flott 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2012 eg har en men den er sprekt og mangler noen biter dessverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 26, 2012 søren.. skulle gjerne fått tak i en uten sprekker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 2, 2012 Fremdeles ingen som har en s2 frontfanger? Skulle gjerne hatt tak i en s2 bakfanger å, helt ikke med sprekker. Og gulvmatter, helst med S2 logo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 20, 2012 Fremdeles på leiting Noen må da ha noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 2, 2012 Gulvmatter med S2 logo, svarte. noen som har ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 2, 2012 Jeg mener på jeg skal ha noen splitter nye med brodert s2 logo på, både foran og bak. Hva vil du gi for de evt? Slike matter som i tråden her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=213304&highlight=s2+matter Skulle ha de i en fremtidig s2 men ser ikke ut som det blir det på noen år ennå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 3, 2012 SJå der ja!!!!!! Dessa var fine ja! Regner med at det ikke er noe forskjell på Sedan og coupe ? Men pris ja. 1000 + frakt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 13, 2012 Du kan få de for 1500 med frakt. Ellers har jeg de bare liggende. Du kan evt søke på ebay etter slike matter. Var også 3mnd leveringstid på de så synest 1000 blir for lite da det er under kostpris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...