Anbefalte innlegg

Hvem selger svarte skiltholdere med tynne kanter som passer til skiltene nå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener du smale, eller 'tynne' som i dybden? Jeg har i hvertfall Klipp-top i både utgave II og III (litt smalere), ser at Tele Trading også har en variant som heter Klipp DUAL, vet ikke hva som er spesielt med den!

http://www.toennjes.de/license-plate-holders.html

Noen må ha smal holder foran, se om skiltet så vidt passer inn.

Begge utgavene jeg har liggende tar alt fra 'hiddenskiltene' til de tykke plastskiltene og de 'forrige' aluskiltene med N-stripa.

Kan til nød sende hvis ikke lokallagssjefen din har! (Noe han burde!!) :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener smale, nøytrale, svarte skiltholdere uten den brede kanten nederst, men med samme tynne kanten på alle sider. Hvor får man tak i denne typen? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Tror ikke jeg har sett slike siden de flate, gamle, så vel sist slike på f.eks. CD-Cardic, mener jeg. Men de må du bore i skiltet for å få festet. De fikk man både med og uten 'tag' under.

Har ikke sett andre enn holderne vi bruker på veldig lenge, eller i hvertfall svært like. Vet man kan få slike uten tekst, men den brede underkanten er der uansett..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg festet skiltene mine med 3M borrelås. Da slipper di den kanten rundt skiltene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

7-tec :thumbup:

 

Sent from my GT-I9100

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.