#1 Skrevet Juli 11, 2012 Hei! Har 2 Komfort enheter jeg ikke trenger som jeg kan selge. kom med bud. Begge to fungerer helt topp å aldri blitt utsatt for fukt. kom med bud Den ene har delenr 1JO 959 799 J Den andre har delenr 1JO 959 799Q Hår også komplett tre interiør om noen er intr? Askebeger, ramme i midtkonsoll med ramme til digital klima. Girkule. Og alt som skal sitte på alle 4 dørene. Tlf 48365037 Eller PM her inne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 12, 2012 Virker komfort enheten til passat 2003? Gjør den noe annet enn med blinklyset? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 12, 2012 Så lenge delenr stemmer med dele nr som du har, så vil jeg tro det. Men vet ikke hva som styres via denne. Vet el ruter, speil og klima å slike ting går via den. Plassert under teppe på sjåfør siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 12, 2012 Er det ikke den delen som gjør at blinklyset kan blinke kun 3 ganger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 12, 2012 det er jeg ikke sikker på desverre! Andre her som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 12, 2012 Er det en slik? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 12, 2012 nei desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 12, 2012 Ok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 12, 2012 KOsta jo ikke all verden nytt da, så er jo bare å handle ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 12, 2012 Nei, det gjorde det ikke. Men har senking, selger, baklykt og headunit på handlelisten for tiden. Så akkurat dette blir litt nedprioritert Sorry Offtopic.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 13, 2012 1JO 959 799 J solgt,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...