#1 Skrevet Juli 11, 2012 Gratulerer så mye med dagen! Håper den blir like flott som deg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2012 Grattis med dagen, Bjørn Eirik! : vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 12, 2012 Hihi! Takk! skal prøve å få slengt på toppen på Nazze, så dagen blir sikkert storveis! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 12, 2012 Gratulerer med dagen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 12, 2012 Gratulerer med dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 12, 2012 Gratuler med dagen Bjørn Eirik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 12, 2012 Gratulerer sjef! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 12, 2012 Gratulerer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 12, 2012 Tuusen takk, alle sammen! Dette er jeg på vei gjennom: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 12, 2012 Tuusen takk, alle sammen! Dette er jeg på vei gjennom: Næh, du har tatt alt (???) på strak arm - og jeg håper du er langt unna for det er det masse tid igjen til.....hva som måtte komme!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 12, 2012 Gratulerer så mye med dagen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 12, 2012 Gratulerer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 13, 2012 Hipp hipp for vår store leder og bursdagsbarn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 14, 2012 Gratulerer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 24, 2012 Ser jeg er litt seint ute BE, men grattis med dagen som har vært 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...