#1 Skrevet Juli 12, 2012 (endret) Har en gti 8v motor fra golf 3 liggende som jeg ikke trenger. dynamo står på. inkl hjerne om jeg finner den rette. usikker på kmstand desverre. har stått ute en stund under pressening,men ser grei ut. selges for 1500kr/bud, Pm/sms/tlf:458 75 173 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 12, 2012 Motorkode? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 12, 2012 Har en gti 8v motor fra golf 3 liggende som jeg ikke trenger.dynamo står på. inkl hjerne om jeg finner den rette. usikker på kmstand desverre. har stått ute en stund under pressening,men ser grei ut. selges for 1500kr/bud, Pm/sms/tlf:458 75 173 Golf 3 har aldri kommet med 1,8 motor i Golf Gti. Er det 1,8 så er det fra Golf mk1 eller mk2, og hvis det er fra en Golf 3 så er det en 2,0 .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 12, 2012 hehe liten feil er gitt, er vel en 2,0 8v detta hvor står motorkoden for og være sikker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 12, 2012 Enten på reg.reim dekselet eller så står det på blokka, mellom sylinder 1-2-3 Er vel enten en 2E,ADY eller AGG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 12, 2012 klarer ikke og se motorkode men ser helt lik ut som 2,0 8v gti motorene hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 15, 2012 Selger du multi reim oppsettet? Dynamo med braketter og reimhjul... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 19, 2012 (endret) Selger du multi reim oppsettet? Dynamo med braketter og reimhjul... kom med bud på PM så skal jeg vurdere det hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...