#1 Skrevet Juli 13, 2012 Noen som har en org resirk som virker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 13, 2012 Har muligens en jeg, vet ikke hvor god den er. Står på en saab 95 etter jeg satt forge i S4´en jeg hadde. Men har ny forge til han som har den i saaben sin, så da har jeg sikkert den originale igjen ganske snart. Er vel bosch denne hvis jeg ikke husker feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 16, 2012 Bocsh ja, kan du sjekke det opp å send meg en pm om det ordner seg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 17, 2012 (endret) Skal gjør det, gir sikkert en lyd i morra eller noe slikt =) Lagt til etter 1 time 48 minutter: Sku bytte den han, så har den sikkert i løpet av de neste dagene =) Lagt til etter 19 timer 4 minutter: Da har jeg den igjen, så kan sendes rimlig fortløpende =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 17, 2012 Trenger ikke alikevel, kjøpte ny hos hansen motorsport:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...