LED baklykter Golf6, hvor?

Anbefalte innlegg

Hei

Har kjøpt meg en 2011 Golf. Denne har vanlig baklykter, og jeg ønsker å få tak i noen orginale(eller kopi baklykter) som er LED.

Ser P&R har noen til 3500,- Noen som har erfaringer eller tips?

Er dette plug and play - eller må bilen inn for å blir programmert ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Originale er jo lekkert, men det koster noen kroner mer enn uoriginale.

Hvor? Se litt ned ;) eller hos Møller, eller på eBay osv, osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja. Så må ha den styreenheten også, eller blir det konstant feilmelding i dashen?

Men kjøp av begge deler, så er det bare å skifte.. ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du har vag-com så sjekk SW-index på Control Module 09-Central electric om SW er over 500 så slipper du å bytte styreenhet.

Siden vi er litt inne på min business, rabattkode "juli2012" gir deg 20% rabatt ut Juli-måned :)

Har forøvrig byttet styreenhet på en 2009 GTI til et klubbmedlem. Det er litt jobb, men går helt fint på ca 3 timer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar :) Har ikke det - men skal få undersøkt om det på en annen måte :)

Bilen er produsert i 2011 om det har noe å si.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar :) Har ikke det - men skal få undersøkt om det på en annen måte :)

Bilen er produsert i 2011 om det har noe å si.

Er den produsert i 2011 så bør du være safe, grensen går i produksjonsuke 45/2009 etter det jeg har lest. Min var produsert tidlig i 2009, slik at jeg måtte skifte, og det er på min Sondre har gjort det(OEM R20 lykter) Han er veldig flink, og jeg anbefaler deg også å kjøpe OEM lykter av han! Skulle du få problemer kan du stole på at han hjelper deg.

Du finner SW index enten med VagCom, Møller(kan være du må betale de) eller at du kryper opp under dashbordet og ser om du klarer å lese det av på boksen. Du finner mer om plassering av den i tråden min :-) Rop ut om du lurer på noe, garanterer at du blir fornøyd med denne modden!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke kun produksjonsdato som bestemmer, min er produsert i 2010, men fortsatt feil modul.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte ny bil pga jeg skulle slutte å påkoste de så mye. Men akkurat disse baklyktene er "må ha" og det eneste som manglet på bilen. Med 20% ble det en skapelig pris også.

Er det noen her på forumet som har testet de som selges hos Parts&Retards? Er nok de samme som selges på ebay til rundt 2000,-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo legge til fasitsvaret her i denne tråden om noen i fremtiden vurderer billigutgave av led lyktene til Golf6.

Jeg kjøpte ett sett på ebay jeg, tenkte at det var helt konge, penger spart - penger tjent!

Fikk med noen "bokser" som jeg plugget til hver lykt (altså 4stk) som gjorde at man slipper å kode om/eller få feilkoder. Lyktene var igrunn av grei kvalitet, men man fikk litt følesen av jallalykter for å si det slik.

Merket også vist jeg skulle ta bilde/filme bilen, så flimrer led-lyktene veldig i kameradisplayet. Fikk rett og slett ikke tatt bilde av bilen uten at det så ut som lyktene var tilbakestående.

Bare av den grunn plukket jeg de av, og solgte de på Finn :)

Kjøpte så orginale VW Led lykter av en på forumet her. Monterte lyktene, fikk feilmeldingene i kjørekomputeren som forventet. Merket også at disse lyktene flimret også når jeg skulle ta bilde/filme bilen etterpå.

Kjøpte kodeverktøy av Sondre på forumet - plugget den i, og vips var alle feilkoder borte samt flimringene v bilde/film forsvant.

Alt i alt - anbefaler jeg å kjøpe orginale lykter, selv om det blir mye dyrere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løfter denne siden jeg har kjøpt en Golf 6 konebil, det er en 2011 modell. Har spurt Sondre på PM om tips også og venter på svar, men vurderer disse:

http://www.ebay.de/itm/200820083821?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2648

Men hørte noen sa at det kunne være et problem hvis bilen ikke har xenon, noe min ikke har. Har du der på din? Spurte selger om dette, men de mente det ikke skulle være noe problem. Men jeg vil gjerne være sikkert før jeg blåser av summer på dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min har ikke xenon framlykter (dessverre)

Er bilen 2011, er det samme som min. Altså det går helt fint!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.