#1 Skrevet Juli 14, 2012 Min sønn ringte og forteller at han står fast i lærdal. Mulig det er en drivknute som er røket. Han har drivknuten i bilen ,men ikke noe verktøy. Er det noen plass han kan få dette gjort i helgen??? Bilen er en passat 2000. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2012 Du kan jo prøve http://www.west-maskin.no de ligger rett ved rundkjøringen før Lærdalstunnelen. De har Falck veihjelp og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2012 Takker for tips. Nå har jeg lastet verktøy i bilen min ,og kjører inn i morgen tidlig. Så får jeg håpe alt går greit .og har med det jeg trenger. Alt er vel stengt til mandag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2012 Er vel bare å stå på Esso regner jeg med. Er meldt greit vær i morgen. Mangler du verktøy, så gi beskjed, bor en liten halvtime unna. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2012 Takker for tilbud om lån av verktøy. sendte deg en pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...