#1 Skrevet Juli 14, 2012 Hei. har noe slark i tannstanga mi. Er det noe forskjell på tannstengene på 1,6. 1,8. 1,8T og 1,9 TDi? Eller er alle tannstengene like så de kan brukes om hverandre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 15, 2012 På NBS sin nettbuttikk står det "Denne passer til alle typer". De har samme delenr på alle tannstengene for 3B og 3BG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 15, 2012 Ringte NBS å bestilte tannstang til min bil. De spurte om modell, motor og drivverk. Pakken kom i posten, byttet og fungerer utmerket Ja det er forskjellige tannstenger. 2 eller 3 forskjellige. Det jeg vet er at det er forskjell på 2 og 4 trekk og at det er 2-3 forskjellige produsenter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 15, 2012 Ok Så om jeg ikke tar feil vil jeg kunne bruke tannstang fra en 1,8 turbo? Så fremt produsenten er den samme? Er ikke sikkert tannstanga mi er gåen. det får de finne ut av på forhånd. Men lagde denne tråden for å være litt føre var, om det var denne som var problemet! Tusen takk alle sammen! Hva ga du forresten for tannstang? Dyrt vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 15, 2012 Ok Så om jeg ikke tar feil vil jeg kunne bruke tannstang fra en 1,8 turbo? Så fremt produsenten er den samme? Er ikke sikkert tannstanga mi er gåen. det får de finne ut av på forhånd. Men lagde denne tråden for å være litt føre var, om det var denne som var problemet! Tusen takk alle sammen! Hva ga du forresten for tannstang? Dyrt vel? Rett over 6000kr ga jeg for tannstang. Koster heller litt penger på ny enn kjøpe brukt. Brukte så jeg lå til ca 1000lappen her oppe i Tromsø. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...