#1 Skrevet Juli 14, 2012 Hei Åssen felg er dette og hvor får jeg kjøpt de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2012 BBS Speedline... Møller, ebay osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2012 Takker og bukker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2012 BBS Speedlines som nevnt over her. Får kjøpt ett sett av meg om du vil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 15, 2012 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=229218 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 15, 2012 Ligger et sett til salgs på Finn for 9000 (hvis ikke det er solgt, da...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 15, 2012 Er vell egentlig på utkikk etter nypris på 19 tommere av disse. Noen som veit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 15, 2012 Ring din Møller-forhandler, og forbered deg på bakoversveis... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 15, 2012 Hehe ja. Det tror jeg på Ring din Møller-forhandler, og forbered deg på bakoversveis... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 15, 2012 Er vell egentlig på utkikk etter nypris på 19 tommere av disse. Noen som veit? 8,5"x19" ET48 lå på 8500kr for ca to år siden. Sikkert dyrere nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 15, 2012 Ligger et sett til salgs på Finn for 9000 (hvis ikke det er solgt, da...) Dette er solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...