#1 Skrevet Juli 14, 2012 Er det noen som har erfaring med lamin-x eller lignende film får lykter? Har lyst å legge på min touran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2012 Syns filmen er ganske tykk og ikke lett og forme.Får billiger film enn denne også fra unikbil.no eventuelt ebay.co.uk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2012 Ok. Hvordan merke film er tynnere? Hvordan er den å forme vis man bruker varme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2012 Var å sjekka ut unikbil, og trur jeg skal prøve den filmen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2012 Jeg har Lamin-x tint på frontlykter og Lamin-x yellow på tåkelys, og det er det letteste jeg har gjort på lenge! Anbefaler det sterkeste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 14, 2012 Hvordan var den å forme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 14, 2012 Kjøpte ferdig kuttet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 14, 2012 Okey. Dem har ikke færdig kutta til touran:( så må forme det selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...