#1 Skrevet Juli 15, 2012 Har brukt den i 1 år ca, fungerer smertefritt. Selges 1500,- pluss frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 27, 2012 Hei! Er rimelig grønn på dette med Dreambox men er og drittlei Canal digital tunere! Kan eg bruke denne på parabolen min? I tilfelle trenger eg noe annet enn denne? Mvh Atle M 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2012 Interessert. Er dette til parabol? Er den "skadefri"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 31, 2012 Kinaboks eller orginal? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 31, 2012 Hei! har ikke sett dette før nå. Det dere spør om vet jeg faktisk ikke, jeg har veldig lite peiling på det her... Den er skadefri ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 1, 2012 Hei! Du veit vel om den er til parabol? I så fall er eg interessert. Hvor er den kjøpt? Mvh Atle M 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 2, 2012 Vi har brukt den med parabol ja den er kjøpt på ebay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 3, 2012 (endret) Kjøper'n jeg, send bet.info på pm Edit, om det er kinakopi er det ikke interresant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 3, 2012 Hei! Fant ut gjennom Kristian Helseth at dette er en kinakopi... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 15, 2012 Tar imot bud på denne nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 20, 2012 Siden det er kinaboks byr jeg 200,- (hvis det er for parabol og ikke kabel) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 30, 2012 Da byr jeg 300,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 25, 2012 Har fortsatt denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 9, 2012 by meg 500,- så er den din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 10, 2012 Er det hdmi på denne? isåfall kan jeg hente den for 500 i ettermiddag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 10, 2012 Hei! Det er ikke hdmi utgang, men det fulgte med en dvi-hdmi kabel og den får du selvsalgt med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 10, 2012 Ok, kommer en tur i morgen jeg da glemte å sjekke forumet idag. send meg gjerne en melding med adresse og når du er hjemme imorgen på 95026105 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 4, 2013 Denne har jeg faktisk fortsatt... 500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...