#1 Skrevet Juli 15, 2012 Er det mulig å få godkjent en ombygging av en golf 4 19.tdi 4 motion til r32 om en tar inn en komplett r32 og flytter over alt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 16, 2012 Blir det noe billigere enn å importere en orginal r32 da? Avgiften skal vel staten ha uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 16, 2012 Har hørt at R32 og vanlig golf ikke er like karosseri. Flere sveisepunkter og stivere visst nok. Men har ingen kilder på dette så dobbeltsjekk gjerne med Møller for å få det bekreftet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 16, 2012 golf mk4 4motion kom hvert fall i 3+ forskjellige karosseri (delenr på samme kaross), et for r32, et for v6 og et for resten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 16, 2012 golf mk4 4motion kom hvert fall i 3+ forskjellige karosseri (delenr på samme kaross), et for r32, et for v6 og et for resten Det der stemmer vel ikke? To delenummer for FWD (3-dørs og 5- dørs) To delenummer for 4Motion (3-dørs og 5- dørs) To delenummer for 4Motion 6-sylindret (3-dørs og 5- dørs) Altså ett V6 karosseri burde også kunne brukes, såfremt en ikke får problemer med oversteget akselvekt? Men uansett så er vel disse såpass nye at det er absolutt null hjelp å få fra Møller når det gjelder ombygging... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 16, 2012 V6 og R32 har en ihvertfall en forsterkningsplate på tunnelen i gulvet: 8N0804369 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 16, 2012 ... og forskjellig festebrakett for motor på høyre side, samt forskjellige rammevanger begge sider... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 16, 2012 osv. så er nok ikke rett frem å få godkjent 4syl karrosseri ombyggd til V6 eller R32 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 16, 2012 Blir det noe billigere enn å importere en orginal r32 da? Avgiften skal vel staten ha uansett. Ikke hvis du bygger om på en bil som har vært registrert i Norge 10år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 16, 2012 Sikker på at du ikke har surra med årgangene nå petter? R32 kom tidligst 2003 modell, prod i 2002 i følge wiki.. 3-dørs: 1J3 800 701 CF = v6 4motion 1J3 800 701 CN = R32 1J3 800 701 BM = vanlig 4motion 5-dørs: 1J4 800 701 CG = v6 4motion 1J4 800 701 CN = R32 1J4 800 701 BN = vanlig 4motion 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 16, 2012 Da har jeg surra ja, trodde R32 kom i 2002 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 16, 2012 Finnes r32 i 4dørs og altså? Uansett er det vanlig at det er forskjellige delenr på enkelte karosserier, men er kan vel kanskje være mulig om en tar kontakt med biltilsynet på forhånd. Skal sende en mail til Møller for å høre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 16, 2012 Finnes r32 i 4dørs og altså? Jada, den gjorde det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 16, 2012 Finnes r32 i 4dørs og altså? 750 stk var 4 dørs R32 er kun 2003 og 2004 modell ja, produsert fra slutten av 2002 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...