#1 Skrevet Juli 15, 2012 Ønsker å kjøpe fram bremser fra golf G60. Trenger kalippere i god stand og klaven, skiver og klosser må ikke være med da det mest sansynlig blir byttet uansett Martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 15, 2012 jeg har fra corrado g60, vet ikke om de er like, men mest sannsynelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 16, 2012 Det skal være likt det, er det i god stand og hva slags pris tenker du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 16, 2012 standen er litt uviss. har aldri kjørt med den bilen. forje eier sa ikke noe om det. jeg er litt usikker på pris. du kan jo komme å se på de en dag, så blir vi sikkert enige. eller så jobber jeg på Økern, så kan jo forsåvidt ta de med en dag må bare få tid til å skru de av. hvis det haster ville jeg kommet hjem til meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 21, 2012 Er fortsatt på utkikk etter dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 22, 2012 Da er det kjøpt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...