#1 Skrevet April 24, 2005 Til UrS4 selger de fremre foringer til bakakselen, men de er for liten, "svømmer" i hullet. Fikk dessverre finne ut av det på den kjipe måten, en sen kveld med bærearmene nede, fikk kun skiftet de bakre og måtte skape sammen igjen de gamle og putte de fint på plass for remontering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2005 Takker for advarselen! Send gjerne litt info om hvor og til hvilke priser du har skaffet deg foringer, skal snart til med samme oppgave. J 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2005 Skal vi se, ut fra alle de stedene jeg sjekket er det vel bare de nevnte foringene samt de små stabilisatorstagene som fås uorginalt. De små stabilisatorstagene kan kjøpes hos Meca-kjeden for 429,-kr pr. stk. resten har jeg kjøpt hos møller, de fremre foringene bak koster 400,- kr pr stk og du trenger 4 stk . Camberstag kjøpte jeg: 1136,- pr stk(15% rabatt) bakre foringer: 508,- pr stk(15%) Delenummeret på de foringene fra mekonomen som jeg IKKE anbefaler er: 09-80320. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...