#1 Skrevet Juli 15, 2012 (endret) som tittel. har rs fanger forann. og breddere på hjulbuene. bilen er komplett 3000 får motor komplett bilder av alt mulig kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 22, 2012 buump motoren selges også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 22, 2012 takluke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2012 kan muligens demontere den i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 23, 2012 Bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 23, 2012 (endret) gi meg et bud. bilen ryker på knoksen idag. har demontert endel men er ennå endel smått igjen. som alle ruter. takluke, dører, bakluke, panser osv. rekker nokk ikke ordne bilder før den ryker på huggeren men skal ta av det jeg demonterer Lagt til etter 15 minutter: motor er foresten komplett med bremser, drivverk og ny clutch medfølger har nesten ikke blitt kjørt etter bytte av girkasse. bare 200, 300 hundre meter får å flytte på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 23, 2012 bare spar takluka til meg du,gir deg 400kr for den? komplett.. er det vanlige gti stoler i den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 23, 2012 komplett ledningnett til motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 23, 2012 den går på huggeren i mårra. da tar jeg av takluka. tenkte alt av ledninger som sto på motoren skulle følge motoren med salg er vanlig gti interiør. me slitasjehull på den normale plassen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 24, 2012 jippi,da får bilen takluke etter bare 3månder uten hehe send meg en PM når den er klar for henting,så ser vi da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 25, 2012 bilen er hugget. komplett 16v kr Motor med girkasse, bremser, drivalsler, oppheng, hjerne osv. ny clutch medfølger. bare å plugge i og starte har også gti stoler og baksete. førerstol har slite hull på den vanlige plassen vinduevisker motor med armer selges. bare å komme med bud Rs-fanger, angeleyes lykter, emlemfri grill med lyktelist øverst(lyktelisten har en sprekk. men har også en hel liggende har endel småting til liggende bare og skrike ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 29, 2012 11. Kjøp/Salg - PrivatKjøp/salg skal kun skje i egne kategorier tilrettelagt for dette. Regler: -Skriv utfyllende tittel og beskrivelse av hva som selges/kjøpes. -Det anbefales å ha med bilder i annonsen. -Alle salgsannonser skal ha pris/prisantydning. -Bumping (for å få annonsen opp på topp igjen) skal ikke skje mer enn en gang pr uke. Mangler pris, se forumreglementet. Som Trådstarter kan du selv åpne tråden igjen når pris/prisantydning er lagt til. Tråden åpnes ved å velge 'Trådverktøy / Åpne tråd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...