Anbefalte innlegg

Hei. jeg lurer på om det er noen i vestfold, eller i fylkene rundt som har valse, vet om noen som har å låne bort? hadde blitt evig takknemlig for å låne en dag eller to :)

 

mvh Ronny

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger også en..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva sier du Ronny? Spleise? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva sier du Ronny? Spleise? :D

 

herregund! ja! for den prisen der ja :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere kan jo spleise på den, og leie den ut selv:)

 

Billigere får du det vel ikke: http://www.gasolin.no/index.php?main_page=product_info&cPath=65_22&products_id=455

 

Bare vær obs på at den valsen er litt for lang for å kunne brukes effektivt på enkelte biler med kortere fjørbein enn originalt (coilovers)

 

Anbefaler å heller skrape sammen litt mere penger å handle en fra ................ som har mere innstillingsmuligheter på innfestingen av valsearmen til navet og kortere valsearm ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henrik,

 

Kan du legge ved en link? Jeg finner bare en japansk side og har litt vanskeligheter for å navigere der inne. Hehe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som kan komme med noen mål på en, så kan jeg prøve å lage.. fra nav til hjulbue. rekkevidde i cm?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henrik,

 

Kan du legge ved en link? Jeg finner bare en japansk side og har litt vanskeligheter for å navigere der inne. Hehe :)

 

da er du inne på riktig side ;) Er ikke så lett å finne frem der inne, men klarte meg med google translate :) bare sier at den eastwood valsa er billigere i USA enn på gasolin, og den er ikke verdt penga om man skal valse bil med coilovers eller innkorta fjørbein, dårligere gummi på valsehjulet er det og. Ikke noe bedre denn de hadde på P&R heller: gråter :

 

Hatt to valser fra gasolin til utleie, og med en pris på 500kr gangen og depositum på 1000kroner så har jeg tjent inn valsene etter 6 utleier ;) Så går ann å tjene inn utlegget rett så fort ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.