#1 Skrevet April 25, 2005 Da jeg om dagen har en liten "situasjon" med min kjære RS2 og sånn sett uansett må få noen til å mekke litt under panseret benytter jeg anledningen til å spørre om noen vet hvor jeg kan få tak i råder, stempler og toppakning til bilen min som tåler litt juling... Selvfølgelig er det jo også et poeng hvorhen jeg kan få tak i dette til best mulig pris. På forhånd takk for alle innspill... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2005 toppakningen holder i massevis den orginale, siden den er av stål, krb har vel til en fornuftig pris mener jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2005 Da jeg om dagen har en liten "situasjon" med min kjære RS2 og sånn sett uansett må få noen til å mekke litt under panseret benytter jeg anledningen til å spørre om noen vet hvor jeg kan få tak i råder, stempler og toppakning til bilen min som tåler litt juling... Selvfølgelig er det jo også et poeng hvorhen jeg kan få tak i dette til best mulig pris. På forhånd takk for alle innspill... Er mye meninger om hva du må gjøre, men råder bør vurderes å skifte dersom du går over 380-400 hk. Toppakning og stempler tåler langt over 500 hk dersom programvarer osv... er rett Råder fås fra fra 6000-7000 kr og oppover fra krb, jonus osv... Er mest snakk om hvor mye penger du har tenkt å bruke og hva motor du ønsker, budsjett sprekker som oftes mange ganger underveis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2005 PPF har smidde H-profil staker til 1500.-/stk. Skal være gode for 150hk/stk. http://www.pure-pf.com Har handlet endel hos dem, og er meget fornøyd. Har etterhvert fått ok priser siden det har blitt endel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 25, 2005 Takk for alle tips så langt - både her og i PM! Bare å poste i vei dersom det er andre innspill enten til det jeg spurte om konkret, eller andre tips som er aktuelle i forbindelse med det jeg holder på med her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...