Toppakning, råder og stempler til RS2...

Anbefalte innlegg

Da jeg om dagen har en liten "situasjon" med min kjære RS2 og sånn sett uansett må få noen til å mekke litt under panseret benytter jeg anledningen til å spørre om noen vet hvor jeg kan få tak i råder, stempler og toppakning til bilen min som tåler litt juling... Selvfølgelig er det jo også et poeng hvorhen jeg kan få tak i dette til best mulig pris.

På forhånd takk for alle innspill...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

toppakningen holder i massevis den orginale, siden den er av stål, krb har vel til en fornuftig pris mener jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg om dagen har en liten "situasjon" med min kjære RS2 og sånn sett uansett må få noen til å mekke litt under panseret benytter jeg anledningen til å spørre om noen vet hvor jeg kan få tak i råder, stempler og toppakning til bilen min som tåler litt juling... Selvfølgelig er det jo også et poeng hvorhen jeg kan få tak i dette til best mulig pris.

På forhånd takk for alle innspill...

Er mye meninger om hva du må gjøre, men råder bør vurderes å skifte dersom du går over 380-400 hk. Toppakning og stempler tåler langt over 500 hk dersom programvarer osv... er rett

Råder fås fra fra 6000-7000 kr og oppover fra krb, jonus osv...

Er mest snakk om hvor mye penger du har tenkt å bruke og hva motor du ønsker, budsjett sprekker som oftes mange ganger underveis

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PPF har smidde H-profil staker til 1500.-/stk. Skal være gode for 150hk/stk.

http://www.pure-pf.com

Har handlet endel hos dem, og er meget fornøyd. Har etterhvert fått ok priser siden det har blitt endel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for alle tips så langt - både her og i PM! :)

Bare å poste i vei dersom det er andre innspill enten til det jeg spurte om konkret, eller andre tips som er aktuelle i forbindelse med det jeg holder på med her...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.