#1 Skrevet Juli 17, 2012 Skal ha meg billig billig bil, pga leilighet kjøp. Har sett på en 94 mod med 377000 på tellern, nylig bytta reg. Reim. Hvor langt kan disse bilene gå? All skruing tar jeg selv, så det er ingen problem Bilen koster bare 10000, så gjør ikke så mye om den skrotes om 1 år. Om ikke denne så blir det subaru legacy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 17, 2012 Skal ha meg billig billig bil, pga leilighet kjøp.Har sett på en 94 mod med 377000 på tellern, nylig bytta reg. Reim. Hvor langt kan disse bilene gå? All skruing tar jeg selv, så det er ingen problem Bilen koster bare 10000, så gjør ikke så mye om den skrotes om 1 år. Om ikke denne så blir det subaru legacy Så lenge reg.reima holder, så skal det ikke være rare feilene med disse motorene her. Klassisk på disse er nettopp reg.reim havari. Ellers typisk Audi er vacuumslanger og slikt, at det blir lekkasje... Resten blir egentlig bare bagateller... som vindusheve-motor... soltak-motor eller et stag som knekker... rust på bakluka (avant) og på skjermene, spes rundt hjulbuene. Kan også hende ryggelys-bryteren på girkassa (særlig automat) går... Legacy er vel ikke så gærn bil det heller, men ikke på langt nær så komfortabel som en Audi er. Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 17, 2012 Takker for tips! Denne har vel ikke samme kamaksel problemene som på nyere a6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 17, 2012 Nei, rekkefemmeren-TDI'en har ikke samme problemet som den nyere V6 TDI'en har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 17, 2012 Hvis du klikker på WIKI oppe til høyre så kan du sjekke kjøsguiden for akkurat den typen bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 17, 2012 Hvor langt kan disse bilene gå? Rust er en større begrensning en mekanikken på disse. Disse kan gå evig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 20, 2012 Hatt en slik 2,5 quattro i 7 år, og vel den desidert beste, og mest driftsikre bilen eg har hatt noengang. Og den har fått ganske mye juling på langturer Bergen-finnmark med tunge tilhengere. Kan abs anbefales. Med tungt lastet henger, gikk den aldri over liter`n på mila.... angrer på at eg solgte den... Løp å kjøp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 20, 2012 dette er en meget driftsikker og god bil så lenge reg. reim er ok og det ikke er betydelig med rust på bil så har du en god bil i mangen år framover mest sannsynelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 20, 2012 Rust på tank, men null prob med FWD da den har plasttank på A6-modellene med diesel. C4 er uansett grombiler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...