#1 Skrevet Juli 17, 2012 Hvordan justerer jeg spissingen bak på min 07 A4 tdi quattro ? Har heller ikke funnet noen måte å justere camber hverken foran eller bak.. Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2012 Camber foran kan kun sideforskyves, og ikke justeres individuelt. Løsner hele bærebroen fremme og bender den høyre/venstre alt etter hvilke side den må til for og komme innefor. Bak er eksenter bolt i det indre festet til det bakre? nederste staget om jeg ikke husker feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2012 Camber bak: Eksenterbolt i øvre stag. Spissing bak: Eksenterbolt i framre nedre stag, inne ved traversramma. Mulig du må løsne et plastdeksel for å komme godt til for å justere spissing bak. Forran går det som nevnt kun an å sideforskyve camber med å løsne hele traversen og flytte denne sideveis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...