#1 Skrevet April 25, 2005 Konas passat G60 har ett merkelig syndrom... selv om jeg slår av tenninga fortsetter kupevifta å gå (!) Er det riktig av meg å tenke i retning tenningslås ? Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2005 Konas passat G60 har ett merkelig syndrom... selv om jeg slår av tenninga fortsetter kupevifta å gå (!) Er det riktig av meg å tenke i retning tenningslås ? Jan Brede Kan jo være lysbryter også, mener at man kan få kupevifta til å starte dersom man slår på lyshorn eller noe sånt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2005 Det var noe lignende i en Passat som kameraten min eide, der var det på grunn av at det var koblet inn automatiske kjørelys når bilen ble importert til Norge (fra Tyskland). Hvis man skrudde på lysbryteren med tenning av, så startet kupevifta også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...