Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med disse?

Fysisk bredde, grep på vått føre og støy?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har dårlige erfaringer med NS2 på sommerføre, da det er knallharde dekk som sklir lett på våt asfalt og spesielt våt veimerking.

Håpte NS20 var en oppdatert versjon, men jeg tviler på at det er så mye bedre:

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Nankang/Noble-Sport-NS20.htm

 

Siden det er harde dekk får du normalt bra med støy og dårlige egenskaper på våt asfalt. Jeg ville valgt noe annet enn Nankang på sommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kuhmo? Ikke så

Mye dyrere... Det er brede dekk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dårlig erfaring med NS2 selv, og etter den testen å dømme må NS20 bare være en dårlig oppgradering. Da blir det ihvertfall ikke disse!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo,

 

En stund siden du spurte om disse dekka, hva blei det til hos deg. Kjøpte du di??

 

Jeg kjøpte NS20 i 255/35-20 til transporteren. Syntes disse er mye bedre enn ns2 iforhold til støy. Ang våt veibane kan jeg ikke si at de er dårlig på normal kjøring. Er jo ikke akkurat no racerbil denne kasse bilen min :)

men de fungerer greit ved mye vann i veibanen i normal fart.

 

Dan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ihvertfall DÅRLIG erfaring med alt som heter nankang på litt breiere dekk og vann i veibanen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endte opp med Achilles, langt flere som er fornøyde med disse.

 

Jeg leste meg frem til at NS20 har veldig myke sidevegger, noe jeg ikke synes er behagelig på så lav profil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også dårlig erfaring med nankang NS2, var elendig på vått føre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ihvertfall DÅRLIG erfaring med alt som heter nankang på litt breiere dekk og vann i veibanen.

 

Hehe, skal du ikke ha Nankang på RS4`n din ??? :)

 

Som sagt så har jeg de nye ns20 i 255 på 10" felger. Funker helt utmerket for meg.

 

Endte opp med Achilles, langt flere som er fornøyde med disse.

 

Jeg leste meg frem til at NS20 har veldig myke sidevegger, noe jeg ikke synes er behagelig på så lav profil

 

Myke sidevegger syntes jeg er merkelig, for jeg kjører med alt for lav load på T5`n og der er de ikke no problem. 4400,- for 4stk dekk i den dimensjonen , så syntes jeg de holder mer en nok;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg hadde Falken ZIEX på golfen min, var kjempegode på vått og tørt!

No har eg Falken FK452 på passaten, og dei fungerer som ein drøm på vått!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, skal du ikke ha Nankang på RS4`n din ??? :)

 

Som sagt så har jeg de nye ns20 i 255 på 10" felger. Funker helt utmerket for meg.

 

 

 

Myke sidevegger syntes jeg er merkelig, for jeg kjører med alt for lav load på T5`n og der er de ikke no problem. 4400,- for 4stk dekk i den dimensjonen , så syntes jeg de holder mer en nok;)

 

 

Viktigste er jo at du selv er fornøyd :-)

Og prisen var det absolutt ikke noe å si på!

Er kanskje XL merka de dekka dine? De jeg så på hadde Q merking eller noe sånt, og de leste jeg at var altfor myke vegger på

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med kommentarene av NS-2, men til vanlig kjøring er dem kurant...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viktigste er jo at du selv er fornøyd :-)

Og prisen var det absolutt ikke noe å si på!

Er kanskje XL merka de dekka dine? De jeg så på hadde Q merking eller noe sånt, og de leste jeg at var altfor myke vegger på

 

Jepp, de er XL merka ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjørt med NS-20 nå i en hel sesong. Har ikke noe som helst å utsette på disse.

Kan være en smule høyt støy nivå, men da er jeg pirkete.

 

De sporer ikke i det hele tatt, sitter godt på både tørt og vått. Vannplanings egenskapene er meget gode!

 

Jeg har tidligere kjørt på både Falken, Kumho, Vredestein. Mtp prisen og egenskapene disse dekkene har, så kjøper disse igjen!

 

Ja, jeg var skeptisk til disse dekkene mtp NS-2 sitt rykte!

 

Dimmensjonen jeg har kjørt på er 225/35-19 og 255/30-19

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørt på NS-20 i hele sommer, dimmensjon 215/35-19.. Ikke noe spesielt å utsette på tørr/våt vei ved normal kjøring + ett par unnamanøver pga dyr veien i 100km/t. Men dekkstøy er jo ikke noe ukjent fenomen med Nankang.. Kjørt på Achilles i de to forrigegående årene, og hadde heller valgt det igjen, et mer stillegående dekk er det også!

 

I tillegg er Achilles ett smalere dekk enn Nankang for de som er ute etter ett smalere dekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.