Hva slags senkesett bør jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe senkesett til min Audi a4 b5 avant 1,8TQ 2001 modell. Men har ikke peiling på sånne ting, så lurer på hva jeg burde velge? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du kun kjøre på vei eller tenker du på et understell som funker til banekjøring etc?

Vil du ha muligheten til å justere hardhet/høyde eller er det kun å få den litt lavere for en rimelig penge som er målet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du kun kjøre på vei eller tenker du på et understell som funker til banekjøring etc?

Vil du ha muligheten til å justere hardhet/høyde eller er det kun å få den litt lavere for en rimelig penge som er målet?

 

Skal kjøre på vei ja, ikke bane. Hadde vert greit med ett som kan justeres men kommer litt ann på pris. Har ikke så veldig god råd for tia.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk tilbuds biten her på forumet hvor flere anonserer for rimelige senkesett til bilen din.

Mye gode tips fra de som selger også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God erfaring med HR og Fk ;) men spørs hva du tenker om pris

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville uansett ikke ha kjøpt kun fjører eller cup-kit mtp. dagens priser på justerbart senkesett. Greit nok at H&R cup-kit ol. gir bedre kjøreegenskaper enn Tuningart justerbart, men der stopper nok den eneste fordelen også. Veldig fint å ha muligheten til å justere til den høyden du selv vil, fremfor å måtte ta til takke med noe som kan risikere å bare bli middelmådig bra.

 

Prismessig sett, er det billigste justerbare jeg har hatt som jeg har vært mest fornøyd med TA-technix, og i den andre enden er det H&R og Koni som har gjort best inntrykk.

 

Du kan likeså greit handle i Norge, men du kan jo sjekke om det er noe å spare på å kjøpe det fra Ebay.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.