#1 Skrevet Juli 18, 2012 har søkt litt rundt på nettet og ser det er en del som bygger om til store drivknuter bak på s2 coupe med litt effekt. etter det eg har skjønt så er det bare frontledd som de har montert bak med tilhørende hub, stemmer dette? eller er det fra en spesiell modell de tar det ifra? hvordan blir det med hjullagerhus og sånn bak ved montering av store knuter bak? må de modifiseres noe der for å få plass? tenker da på hjullagerdim forskjellen som er foran vs bak ser de selger komplett sett osv på nett, men står ikke noe mer info om de egentlig. takk på forhånd for svar: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2012 lurer litt på det samme:) men er det knuter eller selve akslingen bak som pleier å rykke ved litt høy effekt:)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 18, 2012 lurer litt på det samme:) men er det knuter eller selve akslingen bak som pleier å rykke ved litt høy effekt:)? ryker som regel der på splines delen på ytre del av selve knuten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2012 ingen som har noe info? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 20, 2012 Coupe har jo 75mm hjullager bak og 82mm forran , mens Sedan og Avant har 82mm forran og bak Og Coupe vs Avant/sedan husene går ikke overens med hverandre Etter min husk (klipe salt) så er splinesen ( som går inn i spindelen) på Coupe knutene noe mindre i dim , men ABS ringen er i samme dimensjon. Ble vel ikke så mye klokere av dette men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 20, 2012 ryker som regel der på splines delen på ytre del av selve knuten jeg har selv knekt 2 aksler bak nå og sett etpar andre som har knekt, og det er ikke knuten som har røket i disse tilfellene, men ytterst på selv akselen helt ved splinsa ( siste gangen knakk det midt på akselen, men det er vel heller uvanlig. som nevnt tidligere må hjulager hus dreies opp for større lager. (evnt kan man dreie ned huben for å passe på mindre lager dvs lageret bak.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 20, 2012 jeg har selv knekt 2 aksler bak nå og sett etpar andre som har knekt, og det er ikke knuten som har røket i disse tilfellene, men ytterst på selv akselen helt ved splinsa ( siste gangen knakk det midt på akselen, men det er vel heller uvanlig. som nevnt tidligere må hjulager hus dreies opp for større lager. (evnt kan man dreie ned huben for å passe på mindre lager dvs lageret bak.) det enkleste må vel bli å rett og slett dreie ned dim på huben for å få det til å passe til hjullageret bak skulle man tro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 27, 2012 løfter denne litt igjen eg som sagt, er det bare front huber som er blitt plassert bak med tilhørende knuter som de definerer som store knuter bak? eller er det fra en annen modell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...