#1 Skrevet Juli 18, 2012 noen som har 7a kammer eller noen andre trim kammer til salgs ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2012 2500 kr med innbytte av org kammer for 7a+ kammer hos krb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 18, 2012 Jeg har 7a kammer liggende som jeg godt kan selge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 18, 2012 skal høre med Kai, Eivin pm sendt Torgny:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 19, 2012 Kai skulle ha 3000kr + moms + innbytte kammer er på jakt etter 7A jeg og, så bare å sende en melding visst noen har et sett liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 19, 2012 Kai skulle ha 3000kr + moms + innbytte kammer er på jakt etter 7A jeg og, så bare å sende en melding visst noen har et sett liggende Var jo en heftig pris er det helt nye 7a kammer da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 19, 2012 Jeg få snart en 7a delebil Håvard! Men hadde tenkt å ta kammene selv:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 19, 2012 såpass ja daniel mulig jeg trenger no andre deler får si fra når du får bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 19, 2012 Var jo en heftig pris er det helt nye 7a kammer da ? rekner med di er enten helt nye eller i topp stand vist Kai selger di 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 19, 2012 Tenker jeg har bilen om ei ukes tid, hvis jeg får lånt biltralle:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...