Rimelig skinnfarging, eller?

Anbefalte innlegg

Finnes det noen skinnfargingsprodukter som er rimelige i pris? Burde man holde seg unna disse?: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.swissvax.no/art-359-swissvax-leather-healer-for-individuell-farge-150-ml

 

Jeg syns dette er rimelig jeg da.. med tanke på at det sitter en kar i Sveits og blander fargen for hånd for å få best mulig match.

Tok interiøret i en Mercedes fra 1989 med dette stoffet, og interiøret så helt nytt ut etterpå. Holder bra gjør det også.

Har kjøpt samme til Minien min, som skal få en runde senere i sommer.

 

Så hvorfor gamble for å få det billigst mulig når man her for drøye 600kr får et knallprodukt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.swissvax.no/art-359-swissvax-leather-healer-for-individuell-farge-150-ml

 

Jeg syns dette er rimelig jeg da.. med tanke på at det sitter en kar i Sveits og blander fargen for hånd for å få best mulig match.

Tok interiøret i en Mercedes fra 1989 med dette stoffet, og interiøret så helt nytt ut etterpå. Holder bra gjør det også.

Har kjøpt samme til Minien min, som skal få en runde senere i sommer.

 

Så hvorfor gamble for å få det billigst mulig når man her for drøye 600kr får et knallprodukt?

 

Hvor mye kan en ta med denne?

Klarer jeg 2 fremseter, baksete og rattet med dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder bra gjør det også.

Hva er bra? Altså, ved vanlig bruk, er det 1år eller 5år?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er bra? Altså, ved vanlig bruk, er det 1år eller 5år?

 

Jeg kan ikke huske sist jeg hadde en bil mer enn 1-2år, men jeg har ikke opplevd at fargen har blitt dårligere på de bilene jeg har brukt denne fargen på. Send en mail til Swissvax så kommer de sikkert med info til deg.

 

Hvor mye kan en ta med denne?

Klarer jeg 2 fremseter, baksete og rattet med dette?

 

Du klarer hele interiøret minst en gang. Alt etter hvor ille det er.

Altså forseter, baksete, ratt, dørpanel, midtkonsoll. Alt er jo normalt ikke like slitt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forarbeidet som avgjør hvor lenge dette holder, men skal du ha noe billig så kjøper du skokrem :) Det er ett skittent gammelt negertriks :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var av det inntrykket at Swissvaxx var 3x prisen av det fra poleringskongen. Men jeg samnelignet litersprisene nå og da kommer swissvax best ut med 4260,- pr liter og dynamix på hhv 11633,- pr liter (30ml), evt 5698,- pr liter om man kjøper 500ml flasker.

 

Men skal man bare farge opp en liten bit, så kommer du totaltsett billigst ut med å kjøpe en 30ml flaske derfra.

 

Må man sende inn fargeprøve for å kjøpe fra SV?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er vanlig svart han skal ha så hadde jeg helt klart lagt til 70,- og fått 120ml ekstra...

Men det er meg da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.