#1 Skrevet Juli 19, 2012 noen som vet hvordan man monterer denne? http://www.nordicautoimport.no/nb-NO/produkter/performance/intercooler-460x240x40mm.aspx det står på siden at den er bolt on på min golf gti 99 mod, men har ikke peiling. Håpe noen vet noe Mvh Ted-Rene Øien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2012 jo er michael bolt on , men du bør ta med rørene også.. dette klttet selger de for 3800 hvis jeg ikke husker feil.. har samme selv, er lett å montere. men må demontere frontfanger,kappe litt i "kollisjonsbjelken" , og trimme litt ved luftintakene framme.. men er ikke vanskelig husk 3 bolter og plast skiver på ca 3cm utenpå boltene du fester intercooleren med.. slik ser den ut på org fanger montert (med rieger leppe da) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2012 Takktakk, ska få montert min når r32 fangeren e feri lakket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 19, 2012 Takktakk, ska få montert min når r32 fangeren e feri lakket ja er mulig den passer bedre der siden den har større åpninger i fangeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...