Anbefalte innlegg

har ett sett med nye rs2 lykter liggende ( H+V ) som kun har stått på bilen i maks 2 mnd.

grunnen til at de selges er at eg var uheldig å kjørte i bakenden på en annen bil så så og si alle 4 festene til lyktene knakk, tror det er ett eller to igjen til sammen

dette er det eneste som er feil på de, både glass å resten av lyktene er hele og pene.

de selges uten lys.just motorer

pris 3500/bud + frakt

ble kjøpt nye for 5000,- ink mva

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

11. Kjøp/Salg - Privat

Kjøp/salg skal kun skje i egne kategorier tilrettelagt for dette.

Regler:

-Skriv utfyllende tittel og beskrivelse av hva som selges/kjøpes.

-Det anbefales å ha med bilder i annonsen.

-Alle salgsannonser skal ha pris/prisantydning.

-Bumping (for å få annonsen opp på topp igjen) skal ikke skje mer enn en gang pr uke. Mangler pris, se forumreglementet.

Som Trådstarter kan du selv åpne tråden igjen når pris/prisantydning er lagt til. Tråden åpnes ved å velge 'Trådverktøy / Åpne tråd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har fått ett bud på 1500,- allerede

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke noe 20vt deler du trenger så vi kunne ordna et bytte ? :) dårlig med s2 deler da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke noe 20vt deler du trenger så vi kunne ordna et bytte ? :) dårlig med s2 deler da

nja, kommer litt ann på hva du har det eventuelt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jævlig mye rart :P motorer, topper, kammer, turbo osv osv

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, 7a kammer har du det liggendes kanskje? i bra stand

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, 7a kammer har du det liggendes kanskje? i bra stand

Kun rs2 kammer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun rs2 kammer :)

rs2 stab.stag foran, kort mellomaksling til 6 trinns kasse? har du noe av dette? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

rs2 stab.stag foran, kort mellomaksling til 6 trinns kasse? har du noe av dette? :)

Nope, som sagt lite deler til s2 da jeg bare har hatt s4. Akkurat gått over til b4 :) Så gjennom trådene dine og fant ikke noe du trengte som jeg hadde. Så må bli deler under panseret isåfall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nope, som sagt lite deler til s2 da jeg bare har hatt s4. Akkurat gått over til b4 :) Så gjennom trådene dine og fant ikke noe du trengte som jeg hadde. Så må bli deler under panseret isåfall

hmm, er eg litt usikker i farten på hva eg trenger når det gjelder motordeler å sånt egentlig, da mesteparten blir nytt å oppgradert uansett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo alltids bruke de som delbetaling på turbokit'et mitt, hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nja, tror ikke det går dessverre da eg skal ha ett noe litt spesielt oppsett er planen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilder av lyktene? kompis som lurer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er på ferie for øyeblikket så har ikke tilgang til lyktene, men er tilbake onsdag så da kan eg få sett om eg kan få tatt noen bilder å lagt ut :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.