#1 Skrevet Juli 19, 2012 Hei Som topic sier, lurer jeg på om det er lett å montere inn 3-punkt sele i midten på Passaten? Bilen er 2001 Kai-Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2012 Hei Som topic sier, lurer jeg på om det er lett å montere inn 3-punkt sele i midten på Passaten? Bilen er 2001 Kai-Robert noen passater ble levert med 3punkts belte i midten og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2012 noen passater ble levert med 3punkts belte i midten og.. Det vet jeg!! Men ikke min. Sp.målet er om dette er lett å ettermontere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 19, 2012 Ville nokk satset på ny seterygg da. Snellen til belte bak ligger inni seteryggen, så ja det er nokk litt komplisert å ettermonterte. Men får du tak i en ny seterygg med dette innebygd er det bolt on. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...