#1 Skrevet Juli 19, 2012 (endret) Har en 2000mod Passat 3B 1.8T med APU motor og har et irriterende problem. 1.Når man skal begynne å kjøre så kveler nesten bilen seg og gir man full gass skjer det ingen ting men etter noen sekunder så begynner bilen å dra. 2. Når jeg cruiser på veien og skal gi på for og dra forbi en bil samme problem men gir jeg gradvis gass drar bilen jevnt og godt. 3. Bilen begynner å smånappe når man gir litt gass. 4. Når bilen går på tomgang og gir et kjapp trykk på gasspedalen poffer det i eksosen 5. Bilen virker generelt dau og ja det er en stv og er tung men skal vel neppe være så dau. For meg så kjennes det ut som det skjer kun ved gass pådrag og tok en liten diagnose og fikk feil på boost solenoid N75 valve og no activity O2 sensor bank 1. Noen som har hatt det problemet her før. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2012 Er ikke så rart bilen går dårlig når ledningene til N75 hadde ryki av akkurat på enden av stikkerene. Kjente og på turboen og er myye slakk opp og ned så blir vel et bytte snart. Napper fortsatt litt når man gir full gass. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2012 Bytta coiler så nå er bilen bra igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...