#1 Skrevet Juli 19, 2012 selger mine 19 toms felger kjøpt nye i fjor men kjørt minimalt med pga bilbrann stått på audi a4 2003 modell 6000 kan diskuteres 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2012 Veldig intr, hvor bor du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2012 (endret) Veldig intr, hvor bor du? kongsvinger men er på røros omtrent hver helg om det er nærmere . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2012 Ja, det er det faktisk Kan du sjekke innpresset på de? og kan du sjekke om det er kulekon eller 60 grader kon på boltene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 20, 2012 Ja, det er det faktisk Kan du sjekke innpresset på de? og kan du sjekke om det er kulekon eller 60 grader kon på boltene? det er 60grader kon og impresse er 35 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 20, 2012 Ok da kommer neste spørsmål... Dekkdimensjon? Dekk merke? Navn på felg? Og bredde på felg? Mye dekk igjen? Mvh Håkon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 20, 2012 Ok da kommer neste spørsmål... Dekkdimensjon? Dekk merke? Navn på felg? Og bredde på felg? Mye dekk igjen? Mvh Håkon hehe 19 toms dekk 235 35 19 8,5 breie felger dekka er omtrent ikke kjørt med siden bilen brant uka etter de ble montert , ingen skader på felg etter brann felge navn mener jeg er cmc og tror det er nakang dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 22, 2012 (endret) Kan du ikke sende meg en PM nesten gang du skal til Røros? Lagt til etter 1 Day 7 Hours: Hei igjen! Beklager, men har kjøpt et annet sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...