Anbefalte innlegg

Hei!

Har funnet noen faceliftlamper til Audi A4 B8 facelift (2012-2013 modellen), har selv en 2009 A4.

Noen som vet hvorvidt disse passer rett på min bil? : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer rett på vis du har Avant, men når du har sedan tror jeg du må bytte bakluka også ettersom designet på facelift lykta er anderledes på lim i forhold til pre-facelift. Aner ikke om bakluka passer men ;) trur du også må ha et ledningnett mellom lykta og ledningsnettet til bilen men er heller ikke sikker på dette.

Ta en titt på bilen min så ser du forskjellen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi!

Ser jeg har glemt å ta med at vi snakker om hovedlampene (front) i denne tråden..

Men hjelpe meg så tøffe baklyktene på den nye faceliften er, men å bytte bakluken tror jeg la være :P

Forresten ett smykke du har Tor Einar:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi!

Ser jeg har glemt å ta med at vi snakker om hovedlampene (front) i denne tråden..

Men hjelpe meg så tøffe baklyktene på den nye faceliften er, men å bytte bakluken tror jeg la være :P

Forresten ett smykke du har Tor Einar:)

Hehe ;) Greit med den infoen :)

Men trur det blir verre med hovedlyktene desverre :( derfor trodde jeg du mente baklyktene.

Bruttarn har pre-facelift og har sett på forskjellene på de, og er både forskjell på panser og fangeren.

Så det blir nok en formue og skifte til facelift lyktene i front i forholt til baklyktene desverre :(

Takker :) veldig fornøyd med den : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg trålte gjennom Audizine her før i dag, der var det en kar som hadde invistert i lykter på ebay å greier..

Begynt å demontere og skjønt fort at dette aldri ville gå..

Så kjøpte han fanger og grill, og siste jeg leste var at han måtte bytte frontramme.

God dag, herr økseskaft, da tror jeg til syvende og sist at jeg heller hadde byttet ut bilen ;)

Men hadde vært supermorro om det faktisk gikk an som i "gamle dager", men noe må da dere som virkelig har invistert i faceliften få for dere selv! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg trålte gjennom Audizine her før i dag, der var det en kar som hadde invistert i lykter på ebay å greier..

Begynt å demontere og skjønt fort at dette aldri ville gå..

Så kjøpte han fanger og grill, og siste jeg leste var at han måtte bytte frontramme.

God dag, herr økseskaft, da tror jeg til syvende og sist at jeg heller hadde byttet ut bilen ;)

Men hadde vært supermorro om det faktisk gikk an som i "gamle dager", men noe må da dere som virkelig har invistert i faceliften få for dere selv! : rock :

Måtte bytte frontrammen å ja :P hehe ;)

Bedre å bytte ut bilen da ja ;)

Hadde vært morro dæ ja :) Men greit at det ikke er så lett for da kunne jeg jo heller ha kjøpt pre-facelift og bygd den om uten at det hadde kosta alt for mye :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.