#1 Skrevet Juli 20, 2012 (endret) har ett Esab Origomag c 140 som jeg ønsker å selge/bytte er meget lite brukt, alt er i skjønneste orden. følger med to ruller med tråd. en flussfylt og en for bruk av gass. selges pga jeg har to, å så mye sveiser jeg ikke. er usikker på pris på dette, så her er det bare å komme med bud. kan byttes i det meste bare å komme med forslag. kontakt på pm eller tlf/sms 47353004 Prisantydning ca 1500????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2012 500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2012 750,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2012 800,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 20, 2012 850,- :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 20, 2012 1000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 21, 2012 11. Kjøp/Salg - PrivatKjøp/salg skal kun skje i egne kategorier tilrettelagt for dette. Regler: -Skriv utfyllende tittel og beskrivelse av hva som selges/kjøpes. -Det anbefales å ha med bilder i annonsen. -Alle salgsannonser skal ha pris/prisantydning. -Bumping (for å få annonsen opp på topp igjen) skal ikke skje mer enn en gang pr uke. Mangler pris, se forumreglementet. Som Trådstarter kan du selv åpne tråden igjen når pris/prisantydning er lagt til. Tråden åpnes ved å velge 'Trådverktøy / Åpne tråd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 21, 2012 Da er det ordnet. Lar budet til Andreas stå ut dagen å hvis ikke noen vil gi litt mere er det Oslo som blir dets nye hjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 21, 2012 Prøvde å sende PM men det gikk ikke. Hvis du lar sveiseapparatet gå for 1000,- så skal jeg til Vestfold i morgen og kan komme å hente. Send meg nummeret ditt på en sms til 90705849 så kan jeg ta kontakt i morgen. Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 22, 2012 Solgt til Andreas som fikk seg ett billig og veldig bra sveiseapparat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...