Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Selger min Golf Mk2 VR6 som delebil komplett (donorbil).

 

Må selge golfen da det er noen på forumet her som ikke har rent mel i posen, kjøpte denne før jul i fjor av en på forumet som hadde kjøpt den som donorbil av en annen her inne som hadde blitt tatt pga chassikluss på bilen. Planen til kjøper var og sette alt av deler fra bilen uten chassinummer over i i en annen golf, det morsomme var også at han hadde prosjekttråd om ombygginga. Men så viser det seg at det eneste som ble gjort var og lakkere om bilen og sette på falske skilt for så og selge videre i ''god'' tro. (svindel).

Jeg kjøpte bilen ganske impulsivt og undersøkte ikke alt like godt fant jeg ut i ettertid...

 

Så nå går den som donorbil på nytt for 20k.

 

Spørsmål besvares fortløpende.

 

Her er link til forrige salgsannonse her på forumet:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=217082&highlight=vr6

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var vel ganske åpenbart i mine øyne, men kanskje ikke like lett å få med seg om en ikke følger historien til bilen! Har det blitt noe problem i ettertid eller er bilen fortsatt på skilter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Planen til kjøper var og sette alt av deler fra bilen uten chassinummer over i i en annen golf, det morsomme var også at han hadde prosjekttråd om ombygginga. Men så viser det seg at det eneste som ble gjort var og lakkere om bilen og sette på falske skilt for så og selge videre i ''god'' tro. (svindel).
"Kjøperen", er det han du kjøpte bilen av, alltså han du linker prosjekttråden til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Kjøperen", er det han du kjøpte bilen av, alltså han du linker prosjekttråden til?

 

det er han jeg kjøpte bilen av ja. det er hans salgstråd det er linket til også.

 

Dette var vel ganske åpenbart i mine øyne, men kanskje ikke like lett å få med seg om en ikke følger historien til bilen! Har det blitt noe problem i ettertid eller er bilen fortsatt på skilter?

 

Hadde jeg sjekket chassinummer når jeg kjøpte bilen hadde det jo ikke vært noe sak og snakke om, men den ble kjøpt i hu og hast. Skiltene er tatt av bilen nå. Pga eu som ikke gikk helt i orden kan man si.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette er jo svindel,håper du har anmeldt selger. uansett om du hadde hastverk ved kjøpet eller ikke ;)

beklager OT.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er han jeg kjøpte bilen av ja. det er hans salgstråd det er linket til også.

 

 

 

Hadde jeg sjekket chassinummer når jeg kjøpte bilen hadde det jo ikke vært noe sak og snakke om, men den ble kjøpt i hu og hast. Skiltene er tatt av bilen nå. Pga eu som ikke gikk helt i orden kan man si.

Rart at denne ble EU godkjent i Mai 2011 da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rart at denne ble EU godkjent i Mai 2011 da?

 

denne bilen var enten aldri gjennom en pkk da det er tatt skilter fra en annen golf som ble godkjent. eller så har den vært på en god kompis pkk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forrige eier er jo medlem også, så dette tyder på dårlige tider for han videre med tanke på kjøp/salg iallefall. Legg inn en tilbakemelding på "itrader" hans, slik at flere medlemmer får være obs på det. Ellers ønsker jeg deg lykke til med salget, veeeldig surt dette her:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette lukta svindel fra dag 1. Jeg tenkte med engang når den var tilsalgs igjen at han bare hadde skifta ut chassinr fra en anna golf. Men nå viser det seg at han ikke har giddet det engang? Og bare skifta skilter. Latterlig. Du kan jo bare heve kjøpet å kjøre sak. Du skal ikke tape penger på hans svindelforsøk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg denne komme jeg også, synest ombyggingen gjikk noe fort etter kjøp.. Men i og med bilen hadde fått ny lakk å nye skilter kunne ikke du vite dette..

 

Men synd du fikk oppleve det samme som jeg da, ikke noe hyggelig å finne ut av at man har blitt lurt.

 

Link til tråden da jeg hadde bilen:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=164475&page=6

 

Uten om det er det en digg bil men mye gromdeler for de som vil bygge seg en "Litt mer" låvelig bil;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig å få prøveskilter til denne eller er det uaktuelt pga chassinr tullet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg ryddet en del OT i denne tråden.

 

Det står presisert helt klart i retningslinjene at "konflikter med andre medlemmer, utenforstående og/eller firmaer er ikke en sak for klubben og tas med relevante myndigheter". Relevant myndighet i denne sammenheng er politiet, konfliktråd el.l. Dersom denne saken er så opplagt som det høres ut til, så bør den ikke være noen hard nøtt å løse.

 

Det er naturligvis anledning til å svare på spørsmål som er relevante for salget som sådan, slik det allerede er gjort her i tråden. :)

 

Forrige eier er for øvrig ikke lenger medlem av klubben, så han har ikke anledning til å svare for seg her. Man har mulighet til å være innlogget selv om man ikke lenger er medlem, men man kan ikke poste eller sende/motta PM.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

forrige eier må da være medlem fremdeles?siste posten hans på forumet er jo fra 17.7.2012

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

forrige eier må da være medlem fremdeles?siste posten hans på forumet er jo fra 17.7.2012

 

Nei. Tilgangene for ikke-betalende for 2012 ble fjernet først i går pga. utfordringer på betalingssiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er nå solgt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får holde øynene oppe for en billig golf 2 med ny farge da;) hehe neida satser på den havnet i ærlige hender.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får holde øynene oppe for en billig golf 2 med ny farge da;) hehe neida satser på den havnet i ærlige hender.

 

jeg kan si med sikkerhet att dette ble siste salget av denne bilen. bilen er parkert og demontering er delvis startet,så da veit alle som lurer det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.