#1 Skrevet Juli 20, 2012 selger et dietz video in motion adapter. kr 600+frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2012 har denne enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2012 hey hey hey ingen som vil se film mens de kjører? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 1, 2012 denne har jeg fortsatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 9, 2012 Kunne godt ha tenkt meg den jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 10, 2012 ja denne har jeg ennå, bare si ifra hvis du vil ha den. er en box fra dietz som du kobler imellom can high og can low og + og - så er det bare å kjøre å se film uten at den dumme advarselen kommer opp og bryter bildet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 11, 2012 Var det den som var i bilen fra før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...