Anbefalte innlegg

Har problemer med tilhengerkontakten på min 2007 passat

Kun høyre baklys på tilhengeren vil fungere og ingenting annet.

Alt fungerer på selve bilen.

Noen ide?

Er det sikringer eller noe i styringsboksen for tilhengerkoblingen?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på at det ikke er lyset på tilhengeren som er problemet da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. Fungerer på min andre bil;)

Har og prøvd annen Tilhenger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og det er ikke kabelen mellom henger og bil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da hadde det vel ikke funka på pajeroen heller;)

Er nok bilen det er noe feil med.

Verdt å nevne at jeg ikke bruker overgang. Tilhenger har 13-pin lik bil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også problemer med kontakten på tilhengerfestet. Men hos meg så er det ikke tegn til liv. finner heller ikke noen sikring som har gått, men ser at det har irret noe i kontakten. Har forsøkt å fjerne det og tatt kontaktspray, men ikke noe liv. Noen som har noe formening hva det kan være?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er kroken ettermontert? i så fall hvilken type el-sett er montert? Det originale og tilsvarende (thule, wesfalia o.l) har noen sikringer i boksen på siden av dachbordet, husker ikke i farten nummer på disse. El-settet er også koblet til canbus ledningene under eller bak releboksen under dashbordet, kan være dårlig kontakt hær hvis det ikke er gjort skikkelig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er ikke ettermontert. Det er orginalt avtagbart hengerfeste på den. Har prøvd å måle om det er noe strøm der. Men finner kun holdestrøm. Er det sånn at den må være tilkoblet noe for å fungere? Siden det ikke er noe tegn til blinklys eller noe sånt når jeg prøver?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er ikke ettermontert. Det er orginalt avtagbart hengerfeste på den. Har prøvd å måle om det er noe strøm der. Men finner kun holdestrøm. Er det sånn at den må være tilkoblet noe for å fungere? Siden det ikke er noe tegn til blinklys eller noe sånt når jeg prøver?

Har forøvrig sjekket alle sikringer... ingen som er ødelagte.. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres litt ut som dårlige ledninger. Men ville du ikke fått en feilkode siden den er koblet via canbus isåfall? Usikker på om du får den i displayet i alle fall men har du prøvd å lese feilkoder med vagcom eller feilkodescanner?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den må være tilkoblet for å gi strøm. Det funker ikke med LED pærer heller pga for lavt strømforbruk til at den kobler inn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.